Contact en openingstijden
U bent welkom in het gemeentehuis. Wij helpen u graag goed. Daarom werken wij alleen op afspraak.
Openingstijden telefoon
- Maandag t/m donderdag van 09.00 tot 16.00 uur
- Vrijdag van 09.00 tot 12.00 uur
Telefoonnummer 14-0184
Vanuit het buitenland +31 184 75 15 55
WhatsApp 06 346 562 85
Openingstijden gemeentehuis
Dag | Aanvraagbalie | Afhaalbalie |
---|---|---|
Maandag | 09.00 tot 12.00 uur | 09.00 tot 16.00 uur |
Dinsdag | 09.00 tot 12.00 uur | 09.00 tot 16.00 uur |
Woensdag | 13.00 tot 16.00 uur | 09.00 tot 16.00 uur |
Donderdag | 13.00 tot 20.00 uur | 09.00 tot 20.00 uur |
Vrijdag | 09.00 tot 12.00 uur | 09.00 tot 12.00 uur |
Aanvraagbalie en afhaalbalie alleen op afspraak
Voor dinsdag 30 juli 2024 kunt u geen afspraak maken voor aanvragen en afhalen van paspoorten en ID-kaarten. We vervangen deze dag de apparatuur die nodig zijn voor deze werkzaamheden.
Contactformulier
Heeft u vragen, tips of opmerkingen? Geef ze aan ons door met het contactformulier
U kunt het contactformulier niet gebruiken om een melding te doen over overlast verkeerd geparkeerde auto's, zwerfafval, kapotte stoeptegels, lantaarnpalen enzovoort. Dat kunt u melden via Fixi.
Lokaal Loket Sociale Dienst Drechtsteden
Openingstijden loket in gemeentehuis:
- Dinsdagochtend: 9.00 tot 12.00 uur
- Woensdagmiddag: 12.00 tot 16.00 uur
Bezoekadres gemeentehuis
Raadhuisplein 1
3371 AS Hardinxveld-Giessendam
Postadres
Postbus 175
3370 AD Hardinxveld-Giessendam
Omgevingsplan inzien
Het is mogelijk een omgevingsplan op te vragen via het e-mailadres: omgevingszaken@hardinxveld-giessendam.nl
Als u vragen heeft, kunt u contact opnemen met een medewerker van Team Omgevingszaken via 14 0184.
Een fysieke afspraak inplannen om het omgevingsplan in te zien is niet mogelijk.
Servicelijn
Opmerkingen of klachten over bijvoorbeeld riolering of wegen: op werkdagen via t. 14 0184. Buiten kantoortijden via t. 0184-67 02 67.
Havenmeester
P. Verschoor, t. 06-204 702 50.