Contact en openingstijden

U bent welkom in het gemeentehuis. Wij helpen u graag goed. Daarom werken wij alleen op afspraak.

Openingstijden telefoon

  • Maandag t/m donderdag van 09.00 tot 16.00 uur
  • Vrijdag van 09.00 tot 12.00 uur

Telefoonnummer 14-0184

Vanuit het buitenland +31 184 75 15 55

WhatsApp 06 346 562 85

Openingstijden gemeentehuis

Dag Aanvraagbalie Afhaalbalie
Maandag 09.00 tot 12.00 uur 09.00 tot 16.00 uur
Dinsdag 09.00 tot 12.00 uur 09.00 tot 16.00 uur
Woensdag 13.00 tot 16.00 uur 09.00 tot 16.00 uur
Donderdag 13.00 tot 20.00 uur 09.00 tot 20.00  uur
Vrijdag 09.00 tot 12.00 uur 09.00 tot 12.00 uur

 

Aanvraagbalie en afhaalbalie alleen op afspraak

Voor dinsdag 30 juli 2024 kunt u geen afspraak maken voor aanvragen en afhalen van paspoorten en ID-kaarten. We vervangen deze dag de apparatuur die nodig zijn voor deze werkzaamheden.

Maak een afspraak

Contactformulier

Heeft u vragen, tips of opmerkingen? Geef ze aan ons door met het contactformulier  

U kunt het contactformulier niet gebruiken om een melding te doen over overlast verkeerd geparkeerde auto's, zwerfafval, kapotte stoeptegels, lantaarnpalen enzovoort. Dat kunt u melden via Fixi.

Lokaal Loket Sociale Dienst Drechtsteden

Openingstijden loket in gemeentehuis:

  • Dinsdagochtend: 9.00 tot 12.00 uur
  • Woensdagmiddag: 12.00 tot 16.00 uur

Bezoekadres gemeentehuis

Raadhuisplein 1

3371 AS Hardinxveld-Giessendam

Postadres

Postbus 175

3370 AD Hardinxveld-Giessendam

Omgevingsplan inzien

Het is mogelijk een omgevingsplan op te vragen via het e-mailadres: omgevingszaken@hardinxveld-giessendam.nl 
Als u vragen heeft, kunt u contact opnemen met een medewerker van Team Omgevingszaken via 14 0184. 

Een fysieke afspraak inplannen om het omgevingsplan in te zien is niet mogelijk.

Servicelijn

Opmerkingen of klachten over bijvoorbeeld riolering of wegen: op werkdagen via t. 14 0184. Buiten kantoortijden via t. 0184-67 02 67.

Havenmeester

P. Verschoor, t. 06-204 702 50.