Servicenormen
De gemeente Hardinxveld-Giessendam heeft servicenormen voor dienstverlening.
Website
- Gemakkelijk inloggen via DigiD, uw persoonsgegevens worden direct ingevuld.
- Een digitale (aan)vraag is op ieder moment mogelijk.
- Bij een aanvraag altijd een bevestiging met informatie over uw aanvraag, zoals levertijd meegestuurde stukken en contactpersoon.
- Bij een online afspraak sturen we u een bevestiging met alle informatie. Via de bevestiging kunt u de afspraak wijzigen of annuleren.
- Website past zich automatisch aan uw telefoon of tablet aan.
- Bij een dienst of product in de webwinkel melden we de levertijd en welke gegevens wij van u nodig hebben, afhankelijk van het kanaal dat u kiest.
Balie
- Maakt u een afspraak? Dan wordt u altijd op uw afspraaktijd geholpen.
- Als u dat wilt, sturen we een e-mail zodra uw nieuwe paspoort, ID-kaart of rijbewijs klaar ligt.
Telefoon
- Binnen gemiddeld 30 seconden nemen we de telefoon op. Telefoonnummer: 14 0184.
- Wij streven ernaar om uw vraag in het eerste contact te beantwoorden.
- Wij streven ernaar u in 1 keer door te verbinden naar een medewerker met het juiste specialisme.
- U wordt zo snel mogelijk teruggebeld als de juiste persoon niet bereikbaar is.
- Bereikbaar tijdens openingstijden
- Binnen 1 werkdag reactie
- Mogelijk wordt u gevraagd om uw bericht via een ander middel naar de gemeente te versturen.
Post en e-mail
- U ontvangt van ons een geautomatiseerde ontvangstbevestiging.
- Daarna wordt uw brief of e-mail inhoudelijk in behandeling genomen.