Veteranenvlag bij het gemeentehuis op Veteranendag
Op zaterdag 27 juni is het de Nederlandse Veteranendag. Landelijk wordt stilgestaan bij de inzet van veteranen.
Bij het gemeentehuis hangt ter gelegenheid hiervan de veteranenvlag. Hiermee spreken we onze waardering uit en bedankt Nederland de veteranen voor hun inzet in dienst van de vrede, nu en in het verleden.
Volg ons